נושא: איזה מגן? תאריך: 9/19/2006 1:56:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
כאשר אתה אומר "קיבלתי אותם ללא מגן" אז בד"כ הכוונה שלא צריך מגן... כאשר קונים אופניים יש (כמובן, בד"כ) שלוש אופציות למגן לגלגל שיניים קדמי: 1. אופניים פשוטים - יבואו עם מגן פלסטיק עלוב כדי שברכיבות עירוניות המכנס (ג´ינס וכדומה) לא יתפס ושלא יתלכלך מהשרשרת. 2. אופנים כדוגמת FREE RIDE - יבואו עם שתי פלטות גלגלי שיניים ועם מגן בשרני מאלומיניום, למניעת כיפופים בפלטות. 3. אופניים כדוגמת קרוס קאנטרי - יבואו ללא מגן. הרעיון בזה הוא "גם ככה כולם ירכבו עם מכנסי רכיבה, ואם ידפקו את הפלטה הגדולה אז (א) זבש"ם ו- (ב) כנראה היו צריכים לקנות FR..." ;)
|