הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/19/2006 1:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  איזה מגן?
נושא: איזה מגן? תאריך: 9/19/2006 1:56:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

כאשר אתה אומר "קיבלתי אותם ללא מגן" אז בד"כ הכוונה שלא צריך מגן...
כאשר קונים אופניים יש (כמובן, בד"כ) שלוש אופציות למגן לגלגל שיניים קדמי:
1. אופניים פשוטים - יבואו עם מגן פלסטיק עלוב כדי שברכיבות עירוניות המכנס (ג´ינס וכדומה) לא יתפס ושלא יתלכלך מהשרשרת.
2. אופנים כדוגמת FREE RIDE - יבואו עם שתי פלטות גלגלי שיניים ועם מגן בשרני מאלומיניום, למניעת כיפופים בפלטות.
3. אופניים כדוגמת קרוס קאנטרי - יבואו ללא מגן. הרעיון בזה הוא "גם ככה כולם ירכבו עם מכנסי רכיבה, ואם ידפקו את הפלטה הגדולה אז (א) זבש"ם ו- (ב) כנראה היו צריכים לקנות FR..." ;)


חזרה לפורום