נושא: מחפש רולרים תאריך: 9/20/2006 2:35:00 PM
מחבר/ת: רפי
נסיתי לקנות רורלים בארץ ועד עבשיו מצאתי רק 3 אופציות:
KREITLER CHALLENGER. הם יקרים והגלגלים הם 110mm אז צריך לקרות RESISTANCE FAN. בסכום, אין לי 2300 ש"ח.
ROTO רולר: גם גלגלים גדולים ולא כל כך איכותים אבל זולים
TACX ECOTRACK: גלגלים טובים 80mm אבל צריך לקנות מזלג אז המחיר 700 ש"ח הוא די גבוא להדגם הזה.
יש מישהוא בארץ שמוכר מוצר אחר? גם יד-שניה הי אופציה.
|