הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/20/2006 2:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רפי עם תוכן  מחפש רולרים
נושא: מחפש רולרים תאריך: 9/20/2006 2:35:00 PM
מחבר/ת: רפי

נסיתי לקנות רורלים בארץ ועד עבשיו מצאתי רק 3 אופציות:

KREITLER CHALLENGER. הם יקרים והגלגלים הם 110mm אז צריך לקרות RESISTANCE FAN. בסכום, אין לי 2300 ש"ח.

ROTO רולר: גם גלגלים גדולים ולא כל כך איכותים אבל זולים

TACX ECOTRACK: גלגלים טובים 80mm אבל צריך לקנות מזלג אז המחיר 700 ש"ח הוא די גבוא להדגם הזה.

יש מישהוא בארץ שמוכר מוצר אחר? גם יד-שניה הי אופציה.


חזרה לפורום