נושא: גלגל שמסתובב כמו ביצה תאריך: 9/21/2006 12:31:00 AM
מחבר/ת: מנשה
ברצוני לרכוש אופניים יד שנייה. בזמן הבדיקה הרמתי אותם באוויר וסובבתי את הגלגלים ביד. האופניים רעדו לי כיוון שהגלגל מסתובב כמו ביצה שהמשמעות היא חוסר מירכוז בין הציר לחישוק. האם ניתן לתקן את פגם זה? ואם לא מה המשמעות של החלפת החישוקים? אני מדגיש שאינני מתכוון לשמיניות בגלגל. אודה מראש לתשובה עניינית.
|