הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/21/2006 8:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב בן הרוש עם תוכן  snata cruz blur xc שאלה טכנית !
נושא: snata cruz blur xc שאלה טכנית ! תאריך: 9/21/2006 8:45:00 AM
מחבר/ת: יניב בן הרוש

שלום!

יש לי אופני BLUR XC ואני מאוד מרוצה מהם,
אבל כשאני נעמד על האופניים בעליות, הגלגל האחורי מתחפר.
הגלגל האחורי שלי דק יותר מהקידמי , השאלה שלי היא אם החלפה לגלגל אחורי עבה יותר תמנע את ההתחפרות או שאולי יש פתרון אחר יעיל יותר???

תודה!


חזרה לפורום