נושא: צמיג T.LESS שנשבר הונטיל תאריך: 9/21/2006 9:03:00 AM
מחבר/ת: עינב ???
שלום לכם!
אתמול רציתי לנפח את הגלגלים (מקסיס T.L). היה משום מה קשה לנפח עם המיני משאבה. לא הצלחתי להוציא את המשאבה מהונטיל. סובבתי...משכתי...הברגתי ולבסוף הונטיל "נקרע" בין חלקו התחתון לבין הפנימית כביכול. האם ניתן להציל את הצמיג? אתמול רציתי ללכת לחנות אופנים אך היא נסגרה ויצא לי ללכת כמה דקות על צמיג ללא אוויר כלל. האם אפשרי שנגרם נזק לצמיג?
אשמח אפ תאמרו לי מה עושים עם זה... תודה רבה.
|