טקסט הודעת פורום
| 9/21/2006 9:45:00 AM |
|
נושא: אפשר להציל תאריך: 9/21/2006 9:45:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
גם אם הונטיל היה חלק מהרצועה לאטימת החישוק, אני בטוח שיד טובה תוכל לאלתר ונטיל חדש (מפנימית?) לא סביר שנגרם נזק לצמיג אם הלכת עם האופניים. זה לא כמו ברכב, שאם נוסעים ללא אוויר אז משקל הרכב קורע את הצמיג. בהצלחה.
|
חזרה לפורום |
|
|