טקסט הודעת פורום
9/21/2006 2:57:00 PM
עינב ???
תודה צחי...היום-
נושא:
תודה צחי...היום-
תאריך:
9/21/2006 2:57:00 PM
מחבר/ת:
עינב ???
בהמשך היום אני אלך לחנות אופנים שמרמורק בכדי לנסות לתקן את זה.
תודה רבה.
חזרה לפורום