טקסט הודעת פורום
| 9/22/2006 6:53:00 AM |
|
נושא: מבוקשת חוות דעת על מתקן פשוט לגגון רכב תאריך: 9/22/2006 6:53:00 AM
מחבר/ת: אבישי פיטל
מעוניין לשמוע על מתקן נשיאה פשוט,בדומה לזה הנימכר בשופ הרים,top bike מבעלי נסיון-איכות,עמידות ויציבות.
אינני מתכוון למיתקנים היקרים של Thule תודה
|
חזרה לפורום |
|
|