הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/22/2006 6:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבישי פיטל עם תוכן  מבוקשת חוות דעת על מתקן פשוט לגגון רכב
נושא: מבוקשת חוות דעת על מתקן פשוט לגגון רכב תאריך: 9/22/2006 6:53:00 AM
מחבר/ת: אבישי פיטל

מעוניין לשמוע על מתקן נשיאה פשוט,בדומה לזה הנימכר בשופ הרים,top bike מבעלי נסיון-איכות,עמידות ויציבות.

אינני מתכוון למיתקנים היקרים של Thule
תודה


חזרה לפורום