נושא: לא הבנתי למה אתה מתכוון... תאריך: 9/23/2006 8:01:00 AM
מחבר/ת: שני
דגם ה-FSR שייך לסגנון ה-xc והכוונה היא לקרוס קאנטרי. הסגנון הזה הוא סגנון של רכיבה רגועה יחסית ולא מתאים לסגנון הרכיבה שאתה רוצה. אם אתה מעוניין לרכב אגרסיבי אתה תצטרך להסתכל על סגנון רכיבה שנקרא free ride. ובשורה התחתונה ה-specialized האלו לא יתאימו לך.
בהצלחה!
|