נושא: תודה צחי תאריך: 9/23/2006 5:43:00 PM
מחבר/ת: יניב בן הרוש
צחי תודה ההסבר יסודי ומעמיק ,
לגבי עמידה בעליות : ברור לי שזה מוריד משקל מגלגל אחורי ומזמין התחפרויות אבל הבעיה היא שאני אוהב לעמוד בעליות... בכל אופן ההסבר על פרצי הכח שנובעים מרכיבה בעמידה הוא נקודה רצינית למחשבה!
לגבי רוחב צמיג : אני אבדוק אם יש צמיג עם אחיזה יותר טובה הצמיג שיש לי כיום הוא : maxis ignitor 2.1, מכיר צמיג אחר שעדיף מבחינת אחיזה באותו רוחב?
לגבי כיוון גריפה : האינטואיציה שלך הייתה נכונה. הגלגל האחורי בולם ולא גורף ... לכן גם אם לא אחליף אותו , אהפוך בינתיים את הכיוון שלו.
ושוב תודה רבה על העזרה, יניב
|