הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/23/2006 5:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב בן הרוש עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 9/23/2006 5:46:00 PM
מחבר/ת: יניב בן הרוש

תודה על ההסבר,
בדרך כלל אני עולה עליות עפ פלטה אמצעית כך שלא נראה לי שזו הבעיה במקרה שלי.
אם אני שם צמיג אחורי ברוחב של הקדמי, מלבד אובדן מסוים של מהירות עשויים להיות חסרונות נוספים???
תודה


חזרה לפורום