נושא: תודה עמית תאריך: 9/23/2006 5:50:00 PM
מחבר/ת: יניב בן הרוש
תודה עמית הבעיה שלי לא נובעת מאף אחד מהגורמים שציינת, למעט העובדה שציינתי שאני מעדיף לעלות בעמידה. למרות שכולם גורמים מכובדים... הדילמה שלי כרגע היא אם להשאיר את הצמיג האחורי שהוא מסוג maxis ignitor ברוחב 2.1 או להחליף אותו בצמיג אחר רחב יותר או בצמיג אחר באותו רוחב אך בעל תכונות אחיזה טובות יותר. אודה לך אם יש לך מידע בנושא. חג שמח יניב
|