הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/23/2006 5:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב בן הרוש עם תוכן  תודה צחי...
נושא: תודה צחי... תאריך: 9/23/2006 5:53:00 PM
מחבר/ת: יניב בן הרוש

תודה צחי וסליחה על הטעות...
בכל אופן כתבתי לך בהרחבה בפורום מכונאות
אודה לך אם תוכל לעיין שם בתגובה שלי
חג שמח!


חזרה לפורום