טקסט הודעת פורום
9/23/2006 5:53:00 PM
יניב בן הרוש
תודה צחי...
נושא:
תודה צחי...
תאריך:
9/23/2006 5:53:00 PM
מחבר/ת:
יניב בן הרוש
תודה צחי וסליחה על הטעות...
בכל אופן כתבתי לך בהרחבה בפורום מכונאות
אודה לך אם תוכל לעיין שם בתגובה שלי
חג שמח!
חזרה לפורום