הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/23/2006 6:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב בן הרוש עם תוכן  תודה נועם
נושא: תודה נועם תאריך: 9/23/2006 6:02:00 PM
מחבר/ת: יניב בן הרוש

נועם שלום,
תודה על התשובה
הגלגל הקדמי ברוחב 2 מסוג: specialized anderneline
הגלגל האחורי ברוחב 2.1 מסוג : maxis ignitor
(למרות שהגלגל הקדמי נראה לי משום מה הרבה יותר עבה...)
מבחינת סגנון אני אוהב הכל וגם נוסע בתוואי שטח שונים ומגוונים. אבל, בהנחה שאני מעדיף יציבות ואחיזה על פני מהירות ובהנחה שאני מעדיף לעלות מאשר לרדת,
על איזה קוניפיגורציית גלגלים היית ממליץ???
תודה וחג שמח!


חזרה לפורום