נושא: תודה נועם תאריך: 9/23/2006 6:02:00 PM
מחבר/ת: יניב בן הרוש
נועם שלום, תודה על התשובה הגלגל הקדמי ברוחב 2 מסוג: specialized anderneline הגלגל האחורי ברוחב 2.1 מסוג : maxis ignitor (למרות שהגלגל הקדמי נראה לי משום מה הרבה יותר עבה...) מבחינת סגנון אני אוהב הכל וגם נוסע בתוואי שטח שונים ומגוונים. אבל, בהנחה שאני מעדיף יציבות ואחיזה על פני מהירות ובהנחה שאני מעדיף לעלות מאשר לרדת, על איזה קוניפיגורציית גלגלים היית ממליץ??? תודה וחג שמח!
|