טקסט הודעת פורום
9/24/2006 5:57:00 PM
hafi asaf
מחפש להצטרף לקבוצת רוכבים באזור הצפון....
נושא:
מחפש להצטרף לקבוצת רוכבים באזור הצפון....
תאריך:
9/24/2006 5:57:00 PM
מחבר/ת:
hafi asaf
רוצה לרכב עם אנשים .
אני רוכב כבר שנה כמעט יש :rolleyes: יכולת טכנית וכושר טוב
חזרה לפורום