הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/24/2006 5:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  hafi asaf עם תוכן  מעוניין לרכב עם קבוצה באזור הצפון.....
נושא: מעוניין לרכב עם קבוצה באזור הצפון..... תאריך: 9/24/2006 5:59:00 PM
מחבר/ת: hafi asaf

רוצה לרכב עם אנשים באזור הצפון יש אוטו .... :laugh:


חזרה לפורום