טקסט הודעת פורום
9/25/2006 6:18:00 PM
עמיחי
ג´אנטים-- תעזרו לי דחווווף
נושא:
ג´אנטים-- תעזרו לי דחווווף
תאריך:
9/25/2006 6:18:00 PM
מחבר/ת:
עמיחי
מישהו יכול לשלוח לי תמונה של ג´אנטים בודדים ותמונה של ג´אנטים כפולים. שאני אראה את ההבדלים... תודה
חזרה לפורום