נושא: ישראלי מצוי תאריך: 9/26/2006 11:21:00 AM
מחבר/ת: גיל פינקלשטיין
שלום לכם. אני רוכב כשנה באופן לא מסודר בממוצע פעם בשבועים. אני נהנה בעיקר מרכיבה אגרסיבית כגון הר שוקף ויער עופר (מרכז מירב), רוב הרכיבות שלי הן בסביבות ה- 15 ק"מ. אני אוסיף שעליות הן במסגרת בעיה מבחינתי (גם כושר וגם חוסר רצון). אני לא בכושר שיא אבל לאחרונה התחלתי להתמיד. לשאלתי: האם זה יהיה יומרני מדי לצאת לטיול בן יומיים מנווה אטיב עד חוף גולן במסגרת בכל אופן גולן??? הטיול הינו 55 ק"מ ביום. תודה מראש. גיל
|