טקסט הודעת פורום
9/26/2006 12:22:00 PM
ירון יזכירוביץ
עבודת קודש
נושא:
עבודת קודש
תאריך:
9/26/2006 12:22:00 PM
מחבר/ת:
ירון יזכירוביץ
כל מה שיחידת החילוץ עושה היא עבודת קודש.
ועוד לא מקבלים שכר יפה מאוד!!!!!!!!!!1
:) :) :) :)
חזרה לפורום