טקסט הודעת פורום
9/26/2006 6:16:00 PM
noton jaja
חצי שנה
נושא:
חצי שנה
תאריך:
9/26/2006 6:16:00 PM
מחבר/ת:
noton jaja
יש לי את ה-V4 חצי שנה ואני מאוד מרוצה!
חזרה לפורום