הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2006 6:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  noton jaja עם תוכן  חצי שנה
נושא: חצי שנה תאריך: 9/26/2006 6:16:00 PM
מחבר/ת: noton jaja

יש לי את ה-V4 חצי שנה ואני מאוד מרוצה!


חזרה לפורום