טקסט הודעת פורום
9/26/2006 10:59:00 PM
עידן מלכה
שווין
נושא:
שווין
תאריך:
9/26/2006 10:59:00 PM
מחבר/ת:
עידן מלכה
האם השווין רוקט 2006 יתאימו לסוג הרכיבה שאני מעוניין בה שהיא יותר אגרסיבית ומה אתם חושבים עליהם בכלל כאופני כניסה ???
חזרה לפורום