טקסט הודעת פורום
| 9/26/2006 11:02:00 PM |
|
נושא: שווין רוקט 2006 מה אתם אומרים??? תאריך: 9/26/2006 11:02:00 PM
מחבר/ת: עידן מלכה
מישהו יכול לחזק ולתת לי את השיכנוע האחרון לפני שאני קונה אותם ....קצת פידבקים על האופניים על המערכות שלהם על השילדה על הבלאי ובכלל ....
|
חזרה לפורום |
|
|