טקסט הודעת פורום
| 9/26/2006 11:12:00 PM |
|
נושא: מה לדעתך ראוי ויישים ? תאריך: 9/26/2006 11:12:00 PM
מחבר/ת: roee ___
נשמע כמו משהו הגיוני לעשות :D
אני אשמח לשמוע לדעתך לאיפה אני יכול לכוון (לאור הרקע שפרטתי בהודעה הראשונה והניסיון שלך ..) ברור לי שזה יהיה די באוויר אבל אני אשמח אם תוכל לנסות כן לכוון אותי לכיוון כללי
|
חזרה לפורום |
|
|