הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2006 11:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  roee ___ עם תוכן  מה לדעתך ראוי ויישים ?
נושא: מה לדעתך ראוי ויישים ?  תאריך: 9/26/2006 11:12:00 PM
מחבר/ת: roee ___

נשמע כמו משהו הגיוני לעשות :D

אני אשמח לשמוע לדעתך לאיפה אני יכול לכוון (לאור הרקע שפרטתי בהודעה הראשונה והניסיון שלך ..)
ברור לי שזה יהיה די באוויר אבל אני אשמח אם תוכל לנסות כן לכוון אותי לכיוון כללי


חזרה לפורום