נושא: פרטים נוספים תאריך: 9/27/2006 10:53:00 AM
מחבר/ת: יובל יריב
תודה על התגובה. אני רוכב על דגם 3 של SCHWINN. בדרך כלל במסלולים בינוניים עד קשים. סינגלים לא מעניינים אותי ואני לא הולך לפלס דרכים חדשות בהרים. עם זאת אני רוכב בשטחים הררים גם כן.עם רמת קושי גבוהה. הסכום שחשבתי הינו כ5000 ש"ח. חריגה תתקבל אם יהיה באמת שווה. תודה לעונים
|