הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/27/2006 12:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור מור עם תוכן  תוכל לפרט אילו מחירים קיבלת?
נושא: תוכל לפרט אילו מחירים קיבלת? תאריך: 9/27/2006 12:55:00 PM
מחבר/ת: ליאור מור

ובאיזה חנות בבקשה

גם אני עומד לפני שדרוג,

ראיתי
trek EX 5 2007, Gt i-drive 3.0 2005, Kona kikapu deluxe

לי הציעו כ6000 ש"ח

פרסמתי פירוט 3 הודעות מעלה..


חזרה לפורום