טקסט הודעת פורום
| 9/27/2006 12:55:00 PM |
|
נושא: תוכל לפרט אילו מחירים קיבלת? תאריך: 9/27/2006 12:55:00 PM
מחבר/ת: ליאור מור
ובאיזה חנות בבקשה
גם אני עומד לפני שדרוג,
ראיתי trek EX 5 2007, Gt i-drive 3.0 2005, Kona kikapu deluxe
לי הציעו כ6000 ש"ח
פרסמתי פירוט 3 הודעות מעלה..
|
חזרה לפורום |
|
|