נושא: יש את... תאריך: 9/27/2006 3:17:00 PM
מחבר/ת: סיון לזרוביץ
היי. כמה שאלות לפני שאני מציע משהו. 1. מה הכוונה צפון ? האם אזור עמק יזרעאל זה צפון או שמדובר בצפונה יותר? 2. מה רמת הרכיבה שלך וסגנון ? 3. מתי ? שבתות, אמצע השבוע, גם וגם ?.
בגדול אתה מוזמן לרכב איתנו ( כמה חברים ) רמת כושר בינונית עד טובה. רוכבים באזור עמק יזרעאל ומדיי פעם נוסעים לכל מיני מקומות. אנחנו רוכבים גם באמצע השבוע וגם בסופי שבוע. בד"כ רוכבים AM לא אגרסיבי 35-45 ק"מ בסופ"ש ובאמצע השבוע שבילים כ-20 ק"מ. אתה יכול לשלוח מייל ואני אחזור אליך.
חוץ מזה יש את הקבוצה של אלון הגליל שיוצאים לטיולים מכל הסוגים ובכל הרמות והם ממש מעולים.
תתקשר למרכז שטח אלון הגליל ותדבר עם שלמה או דרור והם כבר יעזרו.
בברכה סיון. בנוסף
|