נושא: כמה נקודות תאריך: 9/28/2006 11:12:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
תקציבך לא רע, ולכן כל הדגמים לא רעים בכלל. המלצה ספציפית אני לא יכול לתת כי ניסיוני מוגבל. דרך אגב, אני רוכב על GIANT PISTOL 1 שהם גם בדיוק בתקציב זה (ואני מרוצה מאוד) בנוסף: אין חשיבות רבה לצמיגים, גם ככה תחליף הרבה... ל- TREK שלדות מצויינות. כדוגמה ספציפית, רכבתי על TREK4500 ארבע שנים, בכרמל ובסינגלים שונים (אני+ציוד=100 קילו) וכל מה שנשאר מהאופניים אחרי ארבע שנים קשות זה רק... שלדה במצב מצויין! פשוט תיקח אותם אחד אחד לנסיעת מבחן, ותבחר את אילו שהכי נוחים לך ונראים לך הכי טוב (כן, גם זה חשוב!)
|