הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2006 11:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  זה כבר טוב יותר :)
נושא: זה כבר טוב יותר :) תאריך: 9/28/2006 11:19:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

למרות "הצטרפותו" של ליאור לבקשתך, התשובות שונות, לכן עניתי לליאור בהודעה שלו.

אז ככה, בלי לקשקש, אני לא בעל ניסיון בהרבה סוגי אופניים, אבל בעיקרון אם לא מעניינים אותך סינגלים, ואתה רוכב בעיקר בשבילים (4X4) אז תתחיל בלבדוק אופני זנב קשיח, אפילו עם בולם קדמי של עד 100 מ"מ שיכוך, בתקציבך תוכל למצוא פריטים טובים מאוד!

אם בכל זאת אתה רוצה שיכוך מלא, הצץ בתשובתי לליאור.


חזרה לפורום