הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2006 11:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  משקל אופניים... קריטי או לא?
נושא: משקל אופניים... קריטי או לא? תאריך: 9/28/2006 11:25:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אישית, בתור אחד שמנסה להוריד את משקל האופניים מהכרס... נראה לי ממש זניח :laugh:
ויותר ברצינות... אם נראה לך שקילו יותר או פחות ישנה לך, אז יש חשיבות. בעיקרון זה לא ממש משנה לרוב הרוכבים, תחת ההנחה שרוב הרוכבים לא שוברים שלדות XC, ברכיבת XC וההנחה שהפרש המשקל הוא קילו-שניים ולא יותר.


חזרה לפורום