נושא: אח... הפיזיקה תמיד "תוקעת" אותנו... תאריך: 9/28/2006 11:40:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אין לי המלצות (לצערי!!!) אבל יש מספר מסלולים כאן באתר :)
אם אתה בלי חברים או בלי רכב שני או כל דרך לחזור להתחלה... הפיזיקה אומרת שאם יצאת מנקודה אחת וחזרת אליה - כמות העליות והירידות שווה...
ולמרות זאת, אסור לשכוח שעליה מתונה בכביש קלה מעליה קשה בשטח אבל זו כבר "פיזיקה אחרת" ;)
|