טקסט הודעת פורום
9/28/2006 12:25:00 PM
איציק פישר
גלגלי שיניים
נושא:
גלגלי שיניים
תאריך:
9/28/2006 12:25:00 PM
מחבר/ת:
איציק פישר
ייתכן מאוד שהתעוותו. יש לפרק את הקסטה האחורית ולבדוק.
חזרה לפורום