טקסט הודעת פורום
| 9/28/2006 3:18:00 PM |
|
נושא: ליחידת החילוץ תאריך: 9/28/2006 3:18:00 PM
מחבר/ת: eldad kresh
ליחידת החילוץ כל הכבוד על עבודת הקודש שאתם עושים.מי יתן ולא נזדקק לשרותכם,רק חבל שאין מס´ טל´ בכתבה זה בטוח שיוכל לעזור המון בשעת הצורך. ורק שלא נזדקק לכם. להת ´ אלדד
|
חזרה לפורום |
|
|