הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2006 5:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  hafi עם תוכן  תודה רבה
נושא: תודה רבה תאריך: 9/28/2006 5:04:00 PM
מחבר/ת: hafi

באמת שאני מופתע מהתשובה וההשקעה ....

ברור שאני מעוניין לרכב איתכם.אני חייל רוכב בדר"כ בסופ"ש בן 22 נמצא בכושר טוב.

נ.ב - מה הטלפון של המרכז הזה?


חזרה לפורום