טקסט הודעת פורום
| 9/28/2006 5:04:00 PM |
|
נושא: תודה רבה תאריך: 9/28/2006 5:04:00 PM
מחבר/ת: hafi
באמת שאני מופתע מהתשובה וההשקעה ....
ברור שאני מעוניין לרכב איתכם.אני חייל רוכב בדר"כ בסופ"ש בן 22 נמצא בכושר טוב.
נ.ב - מה הטלפון של המרכז הזה?
|
חזרה לפורום |
|
|