נושא: מניטו ניקסון תאריך: 9/28/2006 8:13:00 PM
מחבר/ת: guy barel
היו ברשותי אופני מבחן מסוג סנטה קרוז בלר 4X לתקופה של כ-3 חודשים,עליהם הותקן מזלג של מניטו ניקסון 2006 כמדומני עם האינטרסינק,בולם עם אפשרות לשליטה על אורכו בעזרת "שלט" שמוקם על הכידון ובעל מנגנון ה-SPV. מניסיוני עם אותו הבולם אני יכול להגיד לך שזה בולם מאוד "מפנק",סופג הכל ברכות,באמת אחלה בולם לרכיבה אגרסיבית שנותן לך גם יתרון בטיפוס,אבל... בגלל היותו רך הוא מאוד מנדנד בעליות שבהן אתה מפעיל לחץ גם על הכידון,משחק וכיוון ה-SPV לא הועילו. כמו כן לאחר רכיבה אחת החל להראות סימנים של הזעת שמן על הסטנשנים מה שלאחר כמה רכיבות ספח אבק. בנוסף בכל קפיצה,ניתור או כאשר הרמתי את הגלגל הקידמי וכשהבולם במצב פתוח לגמרי זאת אומרת כשהבולם במהלך המקסימלי שלו הייתה נישמעת מעין טריקה חזקה. מכל ה"טענות" שציינתי אף אחת לא השפיעה על תפקודו של הבולם,ומכל המפרט העשיר שהיה על האופניים אפשר להגיד שאת הבולם אהבתי מכל.
|