הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2006 9:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  רוב המסלול בירידה
נושא: רוב המסלול בירידה תאריך: 9/28/2006 9:02:00 PM
מחבר/ת: יוס י

ירידה מצטברת של 1300 מ´
לא נראה לי שתהיה בעיה לרוכב בכושר סביר


חזרה לפורום