טקסט הודעת פורום
9/28/2006 9:02:00 PM
יוס י
רוב המסלול בירידה
נושא:
רוב המסלול בירידה
תאריך:
9/28/2006 9:02:00 PM
מחבר/ת:
יוס י
ירידה מצטברת של 1300 מ´
לא נראה לי שתהיה בעיה לרוכב בכושר סביר
חזרה לפורום