טקסט הודעת פורום
| 9/28/2006 10:32:00 PM |
|
נושא: שילדת ההרדרוק תאריך: 9/28/2006 10:32:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
לדעתי התקנת הבולם הזה על השילדה של ההרדרוק מבטלת את האחריות על השילדה,השילדה לא אמורה להחזיק בולם מעל 120 מ"מ אם אני לא טועה. אצלי על האנדורו 03 הקודמות שלי האחריות התבטלה לאחר שהתקנתי עליהם שרמן 150.
|
חזרה לפורום |
|
|