נושא: TREK4500 תאריך: 9/29/2006 10:03:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
רכבתי הרבה קילמטרים על הטרק, וגם ממה ששמעתי מאחרים שרכבו הרבה (על הדגם הזה), האופניים נוחים מאוד וזורמים, וגם באמינות לא חסר, שלדה מעולה. אני ממליץ. (ואני לא עובד עבור טרק, מכרתי ועברתי ל-GIANT)
על ה-K2 לא רכבתי, ואני לא יכול לחוות דיעה.
|