נושא: תשובות לחלק מהשאלות תאריך: 9/29/2006 10:27:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
1. אני לא יודע. 2. האופניים של טרק יקרים מאוד באופן יחסי וגם לפי מה שראיתי בחיפושי אחר אופניים ש"מ, ההתפשרות היא ברכיבים. צריך להוציא הרבה (ויותר מ-6000) כדי להגיע לטרק ש"מ ברמה גבוהה. (אבל אז.. זה שווה!) 3. זה שאין חוו"ד לא אומר שלא רוכבים גם קשה להסתמך על חוו"ד שחלקם על דגמים ישנים ודגמים מחו"ל שהם בהרבה מקרים עם מפרט שונה. 4. בדגמים מקבילים, ההבדל הוא בעיקר משקל - משתמשים ברכיבים קלים יותר - ויקרים יותר. 5. לא סביר ששלדה ברמה שאתה מחפש תישבר מרכיבת XC שפוייה+. (לא קפיצות של מטר) פשוט חלק מהדגמים יעמדו גם בזה. 6. לא להסתמך על מפרטים באתרי החברות בחו"ל. אפשר להסתמך בארץ. אם יש משהו שאתה ממש רוצה להחליף, אז מחליפים. בד"כ לא שווה להחליף הרבה דברים כי הרכיבים זולים יותר כחלק מהחבילה. ושוב - בקשר לצמיגים - תחליף, לא תחליף - זה לא משנה כי גם ככה תחליף הרבה. 7. עברתי בהרבה חנויות באיזור חיפה ונתניה (כולל המוזכרות). קיבלתי יחס טוב והוגן בכולן חוץ מאחת. ברוזן בכניסה לחיפה (על הכביש הראשי לכיוון העיר) לא הסכימו למכור לי פנימית רבע שעה אחרי סגירה למרות שהדלת היתה פתוחה, היו עוד לקוחות בפנים והקופה לא היתה סגורה... הייתי צריך לעלות את פרוייד ולנפח כל 5 דקות :mad: אם זה אותה חנות (אותם אנשים) שעברה לקסטרא - שיחפשו לקוחות אחרים. זה בפירוש לא מייצג חנויות אחרות של הרשת, קיבלתי יחס ושירות טובים ברוזן נתניה וקריות. 8. דגמים טובים נגמרים במלאי לפני סוף שנת הדגם לכן לא תמיד שווה לחכות. המחירים בחנויות שהוזכרו הוגן, הגיוני, ותואם (לפחות במצמן ורוזן) לחנויות אחרות ברשת (בנתניה).
|