הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/29/2006 10:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  כנראה LARGE
נושא: כנראה LARGE תאריך: 9/29/2006 10:30:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

סביר שהמידה הטובה תהיה LARGE - משהו כמו "21. בכל מקרה צריך להיות לך נוח עם האופניים ולא משנה איזו מידה כתובה עליהם.
הצץ בכתבה לרוכש המתחיל. מוזכר שם בחירת גודל.


חזרה לפורום