טקסט הודעת פורום
| 9/29/2006 10:30:00 AM |
|
נושא: כנראה LARGE תאריך: 9/29/2006 10:30:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
סביר שהמידה הטובה תהיה LARGE - משהו כמו "21. בכל מקרה צריך להיות לך נוח עם האופניים ולא משנה איזו מידה כתובה עליהם. הצץ בכתבה לרוכש המתחיל. מוזכר שם בחירת גודל.
|
חזרה לפורום |
|
|