טקסט הודעת פורום
9/29/2006 12:03:00 PM
אסף ילוז
באסה...
נושא:
באסה...
תאריך:
9/29/2006 12:03:00 PM
מחבר/ת:
אסף ילוז
החלטתי לרדת את הדישון... יש לי איך להגיע לשם והבנתי שהוא יוצא ביסוד ואז משם אני ירכב חזרה לראש פינה...
רציתי לשאול איפה הכניסה שלו...???
חזרה לפורום