הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/29/2006 12:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף ילוז עם תוכן  באסה...
נושא: באסה... תאריך: 9/29/2006 12:03:00 PM
מחבר/ת: אסף ילוז

החלטתי לרדת את הדישון... יש לי איך להגיע לשם והבנתי שהוא יוצא ביסוד ואז משם אני ירכב חזרה לראש פינה...

רציתי לשאול איפה הכניסה שלו...???


חזרה לפורום