נושא: סליחה על כל השאלות.. אבל תאריך: 9/29/2006 6:08:00 PM
מחבר/ת: אסף ילוז
היום נסעתי בראש פינה (על כביש) וכשחזרתי הביתה (זאת עליה) שמתי לב שהפדל שמול הפדל שצמוד לגלגלש"ים הקדמיים משוחרר וזז לצדדים.
חזרתי הביתה ברגל וחיזקתי אותו טוב.
השאלה היא ממה זה קורה? והאם יכול להיות שיצא לי חלק או שרק הבורג מחזיק אותו?
תודה.
|