הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/30/2006 10:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בעז וייס עם תוכן  סדק בשילדה - פוג´י דיסקאברי 3
נושא: סדק בשילדה - פוג´י דיסקאברי 3 תאריך: 9/30/2006 10:01:00 PM
מחבר/ת: בעז וייס

לאחר 3 שנות רכיבה נוצר לי סדק קטן במשולש האחורי ליד הבולם.
האם למישהו יש משולש אחורי משומש?
אני מתכתב עם פוג´י אבל בינתיים חייב למצוא פתראון


חזרה לפורום