טקסט הודעת פורום
| 9/30/2006 10:01:00 PM |
|
נושא: סדק בשילדה - פוג´י דיסקאברי 3 תאריך: 9/30/2006 10:01:00 PM
מחבר/ת: בעז וייס
לאחר 3 שנות רכיבה נוצר לי סדק קטן במשולש האחורי ליד הבולם. האם למישהו יש משולש אחורי משומש? אני מתכתב עם פוג´י אבל בינתיים חייב למצוא פתראון
|
חזרה לפורום |
|
|