טקסט הודעת פורום
| 9/30/2006 10:05:00 PM |
|
נושא: מחפש לקנות פיית שרדר לבולם אחורי תאריך: 9/30/2006 10:05:00 PM
מחבר/ת: אמיר מירון
הי,
יש לי Cane Crick AD12 והפיה שאליה מחברים את המשאבה, נשחקה ולכן לא ניתן להבריג את פיית המשאבה ולנפח את הבולם.
למישהו יש מושג מאיפה משיגים את הפיה הזו עבור הבולם?
תודה, אמיר.
|
חזרה לפורום |
|
|