טקסט הודעת פורום
| 10/1/2006 7:27:00 AM |
|
נושא: החלפת גלגל קדמי עם משהו אחר תאריך: 10/1/2006 7:27:00 AM
מחבר/ת: אבי
ביום שבת 30/9 בתחנת דלק לטרון לקחתי גלגל קדמי של אופניים של משהו אחר, אנא מי ששמע או לקח את הגלגל שלי ליצור עמי קשר 050-9773740 :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|