טקסט הודעת פורום
| 10/1/2006 12:25:00 PM |
|
נושא: צמיג קדמי תאריך: 10/1/2006 12:25:00 PM
מחבר/ת: גל מן
מחפש המלצה לצמיג קדמי טוב. דרישות: -קל-קוולר אפשרי. -מהיר. -אחיזה טובה לשבילים וסינגלים בעיקר. -שחיקה נמוכה. -המלצה האם כדאי לעשות אותו טיובלס או לא.
גמר חתימה טובה, גל
|
חזרה לפורום |
|
|