הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/1/2006 12:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל מן עם תוכן  צמיג קדמי
נושא: צמיג קדמי תאריך: 10/1/2006 12:25:00 PM
מחבר/ת: גל מן

מחפש המלצה לצמיג קדמי טוב.
דרישות:
-קל-קוולר אפשרי.
-מהיר.
-אחיזה טובה לשבילים וסינגלים בעיקר.
-שחיקה נמוכה.
-המלצה האם כדאי לעשות אותו טיובלס או לא.


גמר חתימה טובה,
גל


חזרה לפורום