טקסט הודעת פורום
| 10/1/2006 12:31:00 PM |
|
נושא: רכיבת כביש של 150 ק"מ תאריך: 10/1/2006 12:31:00 PM
מחבר/ת: הדר ובר
בתגובה שלך רשמת שצריך לשתות 1 ליטר משקה איזוטוני על כל שעת רכיבה.
150 ק"מ בקצב של 30 קמ"ש זה יוצא 5 שעות רכיבה.
בד"כ אני רואה את רוכבי הכביש עם שני בקבוקי שתיה על האופנים.
מה הם עושים בשלוש שעות הנותרות?
|
חזרה לפורום |
|
|