נושא: המלצה לאופני כניסה תאריך: 10/1/2006 7:35:00 PM
מחבר/ת: אבי
שלום וגמר חתימה טובה, כרוכב מתחיל עשיתי כל מה שכתוב בספר - לקחתי אופניים מחבר והתחלתי לרכוב וראיתי אחרי מס´ רכיבות שזה מוצא חן בעיני .... עכשיו הגיע הזמן להחזיר לחבר את האופניים...
מה קונים?
זנב קשיח או שיכוך מלא? רק על זה התלבטתי מס´ שבועות
בגין התקציב (2500-3000 ש"ח) הגעתי למסקנה שאוכל להרשות לעצמי זנב קשיח מכיוון שאין אופני שיכוך מלא ברמה סבירה במחיר הזה ולא רציתי לרכוש יד שניה כי אני לא מספיק בקיא בתחום.....
אילו אופני זנב קשיח לקנות?
עשיתי סקר שווקים - אלו האופניים שרכבתי עליהם (300 מטר...) ומצאו חן בעיני
1. מרידה מץ-80 - סופר מאובזרות - פול שימנו LX ( קדמי ואחורי) - 2700 ש"ח 2. טרק 4500 - פחות מאובזר - שימנו דאור - 2900 ש"ח 3. טרק 4300 - פחות מאובזר - שימנו אלביו אך עם בולם דיסק - 2300 ש"ח
מה דעתכם? אנא סייעו לי להגיע לקנייה הכי טובה
אבי
|