הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/1/2006 9:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף ילוז עם תוכן  תודה אבל....
נושא: תודה אבל.... תאריך: 10/1/2006 9:47:00 PM
מחבר/ת: אסף ילוז

אתה מוכן בבקשה לתת לי פירוט איך מגיעים עם רכב...?

בצומת כ"ח פונים שמאלה ומשם...?


חזרה לפורום