טקסט הודעת פורום
10/1/2006 9:47:00 PM
אסף ילוז
תודה אבל....
נושא:
תודה אבל....
תאריך:
10/1/2006 9:47:00 PM
מחבר/ת:
אסף ילוז
אתה מוכן בבקשה לתת לי פירוט איך מגיעים עם רכב...?
בצומת כ"ח פונים שמאלה ומשם...?
חזרה לפורום