טקסט הודעת פורום
| 10/2/2006 8:27:00 AM |
|
נושא: לא הבנתי !!!!! תאריך: 10/2/2006 8:27:00 AM
מחבר/ת: עמיר להב
אחלה כתבה באמת גורם לי לרצות לעבור לסינגל ספיד אבל..... איך זה עובד? זה מעביר הילוכים לבד? זה קבוע על אותו הילוך? לא הבנתי! בבקשה פרט נמק והבא דוגמאות מהכתוב :cool: תודה
|
חזרה לפורום |
|
|