נושא: סינגל ספיד...כשמו כן הוא...הילוך יחיד תאריך: 10/2/2006 10:23:00 AM
מחבר/ת: אריה פישלר
ובעצם אין הילוכים. זה קשה אבל לפי הכתבה זה גם מאד מספק...
שאל שאלות מדויקות בקומונת סינגל ספיד שם נמצאים המומחים באמת לנושא.
הנה קישור: http://www.tapuz.co.il/communa/userCommuna.asp?FolderName=OFS
|